Tilaaminen
Verkkokaupastamme tilaaminen on turvallista ja helppoa!
- Etsi kaupasta haluamasi tuote ja laita se ostoskoriin painamalla tuotesivun oikeassa reunassa olevaa Lisää koriin -nappia.
- Jatka ostoksia ja sitten kun kaikki haluamasi tuotteet ovat korissa, paina sivun yläreunassa hakukentän oikealla puolella olevaa Ostoskori-linkkiä.
- Nyt näet ostoskorin sisällön ja voit vielä muokata valitsemiesi tuotteiden tilausmääriä.
- Syötä sähköpostiosoitteesi, hyväksy tietosuojaseloste ja paina Jatka
- Syötä nimi- ja osoitetietosi ja paina Jatka .
- Valitse toimitustapa ja paina Jatka .
- Valitse seuraavaksi maksutapa (lisätietoja alla Maksutavat-kappaleessa).
- Valittuasi maksutavan paina Siirry maksamaan , jolloin pääset joko suoraan tai maksujärjestelmän (Paytrail, Paypal, ...) sivujen kautta tilauksen vahvistussivulle.
- Maksettuasi tilauksen, muista palata sivuillemme painamalla "Palaa myyjän palveluun" (tai vastaava, riippuu pankista)
- Joissain maksutavoissa (esim. Paypal): Tarkasta vielä tilauksen ja antamasi tietojen oikeellisuus ja vahvista tilaus painamalla lopuksi Tilaa -nappia.
- Tämän jälkeen tilauksesi on valmis ja saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi.
- Saat tietoa sähköpostilla aina kun tilauksesi tila muuttuu (= maksettu / käsittelyssä / ...) ja heti kun se on lähetetty, jolloin saat myös seurantanumeron, jolla voit seurata pakettisi kulkua.
Yrityksemme on ALV-rekisteröity, eli tuotteiden hinta sisältää 25,5% arvonlisäveroa.
Maksutavat
1. Paytrail
Paytrail on suosittu maksutapa nettiostoksissa. Siirryt sivuiltamme Paytrailin suojatulle maksusivulle, jossa voit maksaa nopeasti ja turvallisesti kaikkien kotimaisten pankkien verkkomaksupainikkeilla, yleisimmillä luottokorteilla, mobiilimaksulla tai laskulla / osamaksulla.
Maksusuoritus näkyy meillä heti kun palaat palveluumme, eli pääsemme käsittelemään tilaustasi viiveettä.
Collector Laskulla saat aina 45 päivää korotonta maksuaikaa ostoksillesi. Jos haluat maksaa laskun pienemmissä osissa ja sinulle paremmin sopivalla maksuajalla (1-36 kk), sinun tulee tehdä jatkuvaa luottoa koskeva luottosopimus Collector Bankin kanssa kirjautumalla Omille Sivuille osoitteessa oma.collector.fi.
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
2. PayPal
Nopea, helppo ja turvallinen vaihtoehto: maksat joko PayPal-tilillesi siirretyillä rahoilla tai tiliin kytketyllä luottokortilla - luottokorttitietosi eivät näy meille, vaan ovat turvallisesti ainoastaan PayPalin hallussa.
PayPal:illa maksettaessa saamme tiedon maksusuorituksesta välittömästi, joten pääsemme käsittelemään tilauksesi täysin viiveettä.
PayPal lyhyesti: Ilmainen, Turvallinen, ja yksi maailman eniten käytetyistä maksutavoista netissä (179 miljoonaa aktiivista käyttäjää vuonna 2016)
Jos sinulla ei ole vielä PayPal-tiliä, voit rekisteröityä ilmaiseksi osoitteessa www.paypal.fi (Huom: palvelu on englanninkielinen).
PayPal-tili on asiakkaalle myös käytössä täysin ilmainen: Ei kuukausimaksuja eikä rahansiirroistakaan peritä kuluja.
3. Pankkisiirto
Tuttu ja turvallinen: Maksat omalta pankkitililtäsi meidän tilillemme, jolloin sinun ei tarvitse antaa korttitietojasi meille tai maksuyhtiöille. Maksuohjeet saat tilausvahvistuksen yhteydessä.
Käsittelemme tilauksesi heti kun rahat ovat siirtyneet tilillemme: Nordeasta Nordeaan siirto näkyy välittömästi, mutta muista pankeista maksettaessa rahojen näkymisessä voi jopa kolmen pankkipäivän viive. Varaamme oikeuden perua tilauksen jos rahat eivät näy tilillämme kolmen pankkipäivän kuluessa.
4. Noutotilauksessa myös Käteinen tai Pankki- / Luottokortti, maksu noudon yhteydessä.
Toimitustavat
- Kirjetoimitus omaan postilaatikkoon / luukkuun (vain pienille ja kevyille tuotteille): 2,50€-4,90€ (sis. ALV), tuotteiden painosta riippuen. Esim. 1-7 huulirasvalle kulut ovat 2,50€ tai 1-2 saippuapalalle 4,90€.
- Postipaketti Suomessa lähimpään postitoimipaikkaan tai pakettiautomaattiin*, 2-3 arkipäivää: 4,90€ (sis. ALV) lähetyksen koosta riippumatta.
* Lähetämme tuotteet toimitusosoitetta lähimpään toimipaikkaan. Jos haluat paketin johonkin muualle, esim. vakituisen ruokakauppasi pakettiautomaattiin tai työpaikkasi lähelle, niin mainitse asiasta tilauksen kommenteissa (Viesti tilauksen käsittelijälle-kentän löydät Maksutiedot-sivun alaosasta).
Tarjoamme yli 50€ tilaukset kaikilla yllämainituilla toimitustavoilla ilman toimituskuluja!
Luonnon ystävinä suosimme tietysti kierrätystä:
Käytämme paketoinnissa kierrätettyä pakkausmateriaalia aina kun se vaan on mahdollista.
Toimitusaika
Kaikkia kaupassamme olevia tuotteita löytyy omasta varastostamme ja lähetämme ne seuraavalla mahdollisella kuljetuksella. Niinpä saat tuotteesi postipakettina parhaassa tapauksessa jo seuraavana päivänä ja normaalisti viimeistään 2-3 arkipäivän kuluessa. Ärräpakettitoimitus on kokemustemme perusteella selvästi postipakettia hitaampi, kestäen normaalisti 3-7 arkipäivää. Ja jos tilauksella on oikein kova kiire, niin noutamalla saat tuotteesi nopeiten.
Tilaatko lahjaksi?
Mainitse asiasta tilauksen kommenttikentässä niin pakkaamme tuotteet nätteihin lahjapaketteihin ilman lisämaksua.
Palautusoikeus
Käyttämättömillä ja avaamattomilla tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus. Halutessasi palauttaa tuotteen, ota aina ensin yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostilla info@premiumsaippuat.fi.
Noutamatta jätetty lähetys
Jos asiakas ei nouda pakettia postitoimipaikasta, pakettiautomaatista tai R-kioskilta lähetystavan mukaisen säilytysajan kuluessa, paketti palautuu meille. Tulkitsemme tällöin tilauksen peruutetuksi, mutta vähennämme palautettavasta maksusta paketin postituksesta ja palautuksesta meille aiheutuneet todelliset kulut.
Kuljetusvaurio tai väärä tuote
Tarkastamme että jokaisessa paketissa on tilausvahvistuksen mukaiset tuotteet ja pakkaamme tuotteet erittäin huolellisesti. Tästä huolimatta voi tapahtua odottamattomia asioita tai paketit voivat vaurioitua. Tarkasta paketti ulkoisesti toimipaikassa ja tee vahinkoilmoitus jos huomaat ulkoisia vaurioita. Kuvat paketista ja vaurioituneista tai vääristä tuotteista helpottavat tapauksen käsittelyä. Ota heti yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostilla info@premiumsaippuat.fi niin voimme sopia hyvityksestä tai uuden tuotteen toimittamisesta.